SİPARİŞ VE TESLİMAT

www.ktmcetin.com.tr'den verdiğiniz siparişlerin teslimat süreci, kargo ile ilgili bilgiler ve diğer sipariş bilgileri bu sayfada yer almaktadır. 

KARGO SEÇENEKLERİ

Siparişlerinizin gönderimi PTT Kargo ile yapılmaktadır. Sevkiyat için başka bir kargo firması tercihiniz ise tarafımızla irtibata geçilmelidir. 

KARGO ÜCRETLERİ 

Kargo ücreti toplam sepet tutarına göre değişiklik göstermektedir.

• 100 tl ve üzeri siparişleriniz de kargo ücretsizdir. 
• Sipariş tutarınız 100 TL nin altında ise kargo ücreti olacaktır. Bu ücret sipariş anında sizden tahsil edilir. Siparişinizi teslim alırken ayrıca bir kargo ücreti ödemezsiniz.

SİPARİŞİN GÖNDERİMİ 

www.ktmcetin.com.tr'de yer alan ürünlerin depo stoğunda mevcut olanlar aynı gün içinde stoktan sevk edilmektedir. Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. www.ktmcetin.com.tr ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Cumartesi ve Pazar günleri ise sevkiyat yapılmamakta ve Pazartesi kargoya teslim edilmektedir. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme ve sorunlardan dolayı www.ktmcetin.com.tr sorumlu tutulamaz. 

TESLİMAT SÜRESİ 

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren 1-4 iş günüdür. Coğrafik koşullar itibariyle ulaşımın güç olduğu noktalarda teslimat süresi kontrolümüz dışında belirtilen süreden daha uzun sürebilmektedir. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. Siparişlerinizin teslimatı seçmiş olduğunuz kargo şirketi tarafından yapılmaktadır.

 KARGO TESLİMİ 

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Herhangi bir yanlışlık ve eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz. 

EKSİK VE HATALI KARGOLAR 

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa "İletişim" sayfamızdan sipariş numaranızı içeren ve durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

• Durumu teslimat sırasında fark ederseniz paketi teslim almayınız.

• Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.

• Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.

• numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu bildirmeniz gerekmektedir.Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.


Üst